Casa En venda Carrer de Sagunt, Progrés-Pep Ventura

  • 1.350.000 € Ref. 470
  • 4 Dorm
  • 3 Banys
  • 400m²

Habitatge exclusiu amb piscina i pis independent addicional a Badalona.

Descobreix aquesta espectacular casa unifamiliar de 390 m² construïts, situada en un carrer tranquil de Badalona, ideal per a aquells que busquen espai, confort i una excel·lent oportunitat d'inversió.

A la planta baixa trobareu un garatge privat, cuina americana, menjador, un gran saló i un bany complet. A més, gaudireu d'un pati amb piscina climatitzada, perfecta per a tot l'any.

La primera planta disposa de 3 habitacions dobles, una d'elles en suite, i les altres dues comparteixen un bany complet. També inclou un safareig ampli i lluminós.

A la planta superior, una golfes diàfana amb possibilitat d'habilitar una quarta habitació doble, amb accés a una gran terrassa amb vistes despejades i un traster. Existeix l'opció d'instal·lar un bany addicional en aquesta planta.

A més, la propietat compta amb un segon habitatge amb entrada independent, actualment llogat per 1.100 € al mes fins a juliol de 2026. Ideal com a apartament per a convidats, lloguer turístic o habitatge independent.

Ubicació excel·lent, a prop de serveis, transport, col·legis i a pocs minuts de la platja.

Extras que marquen la diferència:

Habitatge addicional amb comptador de subministrament elèctric independent.

Piscina privada climatitzada.

Golfes amb terrassa.

Parking privat.

Ingressos per lloguer.

Contacteu amb nosaltres per concertar una visita.

    Característiques bàsiques

    • 400 m2 construïts
    • 390 m2 útils
    • 4 dormitoris
    • 3 Banys
    • Terrassa
    • Plaça de garatge
    • Segona mà/Bon estat
    • Traster

    Edifici

    • Certificació energètica B : (40 kWh/m2 any)

    Equipament

    • Aire condicionat
    • Piscina
    Veure mapa